Vernieuwde RedLeaf website online

1 april 2011

Welkom op onze site! Dat zijn vaak de eerste woorden die een website sieren, en om deze traditie in ere te houden is het bij ons niet anders! Wie zijn wij? Een aantal afgestudeerde HBO studenten staken in 2010 de koppen bij elkaar. Net van school en vol goede ideeën stapten ze de realiteit binnen, dwars van de bestaande en gevestigde orde trokken ze hun eigen plan. Een eigen idee op basis van een ideaal dat vooral veel plezier en afwisseling moet geven in het werk wat wij doen en wat wij leveren.

RedLeaf geloofd in de basis, een IT oplossing die voor iedereen betaalbaar is. Binnen de huidige economie is het gat tussen de creatievelingen en de rest naar onze mening te groot geworden. Waar andere webbureaus hoge tarieven voorschotelen, leveren wij dezelfde kwaliteit voor een lagere prijs. Deze lagere prijs is o.a. een resultaat van het “nieuwe werken” wat wij toepassen, hierdoor hebben wij minimale kosten op het gebied van kantoorruimte. Daarnaast beperken wij de kosten ook door bureaucratie het raam uit te gooien en volop gebruik te maken van open source oplossingen.

Ons idee

De wereld van marketing en communicatie veranderd elke dag, wat vandaag een hit is, is morgen vergeten. Uit onderzoek blijkt dat 45% van alle bedrijven Googlen wie ze in dienst nemen. Andersom blijkt dat 86% van de mensen onder de 60 jaar met enige regelmaat informatie van een bedrijf zoekt via Google. Internet draaide ooit rond informatie, simpele tekstpagina’s met af en toe een plaatje zijn in de loop der tijd uitgegroeid tot kleine meesterwerkjes. Helaas moeten wij wel constateren dat veel bedrijven nog altijd niet de waarde inzien van een mooie website en dit “even snel” laten doen door “iemand”. Het spijt ons als we zeggen: dat is dom.

De 86% van de mensen die vinden via Google alles wat ze willen. Waar ze hun product of dienst gaan kopen beslissen ze echter niet op de inhoud van de website maar op de gebruiksvriendelijkheid en bovenal de uitstraling. Nog niet zolang geleden staken grote bedrijven dagelijks of wekelijks veel geld in advertenties voor dag,- weekbladen, tijdschriften of televisies. Deze grote bedrijven zien al wél de grote waarde in van het internet en verschuiven hun marketing financiën steeds meer naar de digitale wereld.

De grote bedrijven werken met budgetten die ongekend zijn, hier zit dan ook de verklaring van de hoge tarieven in de sector waar RedLeaf zich in bevindt. En dus bedachten wij het volgende: de digitale visitekaart.

Onze uitvoering

Toen internet nog niet bestond was het van levensbelang dat bedrijven mooie advertenties hadden. Het liefst mooier dan de concurrent want een mooie advertentie of een mooi visitekaartje zorgde ervoor dat je meer klanten kon verwelkomen. Deze redenatie was zo eenvoudig als: 1 + 1 = 2, en waarom ook niet? In de kern is het nog altijd dezelfde gedachte die wij handhaven, een visitekaartje deel je uit en kan -per stuk- één of twee potentiële klanten over de streep trekken. Websites werken andersom, we maken er één en iedereen kan hem bekijken. Een website en een visitekaartje delen gezamenlijk een eigenschap: als jou visitekaartje de beste uitstraling heeft dan zal de zoekende als eerste met jou contact opnemen.

In de huidige wereld trekt de mooiste de aandacht, en dat is waar wij ons op richten. Grafische uitstraling met een hoge gebruiksvriendelijkheid.

Interesse? Neem direct contact met ons op via het contactformulier onderaan de pagina! U kunt altijd vrijblijvend een gesprek met onze specialisten aanvragen voor een offerte op maat.

Contact opnemen met ons kan via het contactformulier of via info@red-leaf.nl!